daar gaan we dan - Reisverslag uit Gongo, Congo, Democratische Republiek v van Uzuri Vreemd - WaarBenJij.nu daar gaan we dan - Reisverslag uit Gongo, Congo, Democratische Republiek v van Uzuri Vreemd - WaarBenJij.nu

daar gaan we dan

Door: Uzuri

Blijf op de hoogte en volg Uzuri

25 April 2014 | Congo, Democratische Republiek v, Gongo

whaa wat spannend! we zijn vandaag weggegaan en ik ben veilig aan gekomen! We zitten in een hele leuke groep! We zitten in ergens in Congo echt heeeeel lache! Ik heb nog niet veel gezien want we zijn nog maar net geland. Ik vond het wel heeel erg spannend, ik had eerst ook wel zo iets van ja niemand weet dat ik lesbi ben enzo maar goed. Gelukkig waren er een paar meiden die er heel duidelijk vooruit kwamen dus dat scheelt weer! Daardoor kwam ik ook wat losser! Wat ik wel beetje jammer vond was dat mensen zeuren over onze hoofddoekjes maar ja...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Congo, Democratische Republiek v, Gongo

Uzuri

Ik ben een meisje, ik kom uit Rotterdam en ik heb een Afghaanse afgrond.

Actief sinds 25 April 2014
Verslag gelezen: 665
Totaal aantal bezoekers 1175

Voorgaande reizen:

25 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: